společnosti Panda Solutions s.r.o., IČO: 24259331, se sídlem Malobřevnovská 904/33 , 169 00 Praha 6, pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese slevato.cz (dále jen “e-shop”)
Na našem e-shopu zveřejňujeme pouze ověřené recenze zákazníků, kteří u nás nakoupili.
Zveřejněné recenze pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili.
Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?
E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka a Zbozi.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka a Zbozi.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.
Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?
Vložení recenze. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka a Zboží.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno, příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.
Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?
Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu obchod@slevato.cz a poté vám bude zaslán odkaz.
Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 20. 2. 2024.